APM ტერმინალს ფოთის კომერციული ურთიერთობის დირექტორი ზვიად ჩხარტიშვილი ამბობს, რომ ფოთის პორტში ტვირთბრუნვის ზრდის ტემპი კვლავ ნარჩუნდება და მათი მიზანია ეს ზრდა შემდეგ წლებშიც გაგრძელდეს. ამის შესახებ მან ევროკავშირი-საქართველოს ბიზნესსაბჭოს (EUGBC) ორგანიზებითა და USAID EGP-ის მხარდაჭერით გამართულ შავი ზღვის ყოველწლიური კონფერენციაზე ჟურნალისტებთან ისაუბრა.
“ბოლო ათი წელი რომ ავიღოთ საკმაოდ ზრდა გვაქვს და ეს ტემპი ნარჩუნდება. ასევე სერიოზული ზრდაა შუა დერეფანში სარკინიგზო, საზღვაო და საავტომობილო მიმართულებითაც. წლიდან წლამდე შუა დერეფანი ვითარდება. გამოწვევა გვაქვს, რომ კონკურენტუნარიანი გავხდეთ არა დროებით, არამედ მომავალშიც, როცა ეკონომიკურ და პოლიტიკურ სტაბილურობას მივაღწევთ რეგიონში, მაგრამ ეს ტვირთები უნდა შევინარჩუნოთ.
[რაც შეეხება გამოწვევებს] პირველ რიგში ეს არის ინფრასტრუქტურა და კონკურენცია. უნდა იყოს კონკურენცია, რადგან ახლა ძირითადი მოთამაშეები არიან სახელმწიფო კომპანიები და აუცილებლად უნდა იქნეს ბაზარზე კერძო კომპანიები დაშვებული და მათ შორის უნდა იყოს კონკურენცია. ტარიფები საკმაოდ რთული კომპონენტია. რომ ვთქვათ ფოთში ან ბათუმში ტარიფი ძვირია, რომ შეხედოთ მთლიანად დერეფნის ტარიფს საკმაოდ დაბალი ხვედრითი წილი აქვთ საპორტო ფასებს. აქედან გამომდინარე, ასე არ არის რომ ტარიფები მაღალია. აქ საუბარია იმაზე, რომ საპორტო ინფრასტრუქტურა მეტად განვითარებული იყოს”, – ამბობს ზვიად ჩხარტიშვილი და ამატებს, რომ ქართველი მაღალჩინოსნების მიმართ დაწესებული სანქციები როგორ აისახება პორტზე ამაზე ახლა ვერ ისაუბრებს.
თბილისის მერიის ინფორმაციით, დიდუბის რაიონის გამგეობა, იროდიონ ევდოშვილის ქუჩაზე საგზაო ინფრასტრუქტურულ სამუშაოებს ახორციელებს. სარეაბილიტაციო სამუშაოების გამო, დღეიდან ერთი თვის განმავლობაში, საავტომობილო…
ინვესტორებს შეუსრულებელი ვალდებულებების გამო ეკონომიკის სამინისტროს მიმართ 116 მილიონი დოლარისა და 54 მილიონი ლარის ჯარიმები აქვთ დაკისრებული – ამის შესახებ სახელმწიფო…
ონლაინ პლატფორმებზე სურსათის (ისევე როგორც სხვა პროდუქტების) შეძენა, დღეს საკმაოდ აქტუალურია. სოციალურ ქსელში ხშირია სხვადასხვა სახის სურსათის შეთავაზებების შემთხვევები, რაც გარკვეულ…